Adaptación Criterios Avaliación Historia da Arte
ADAPTACIÓNS DA PROGRAMACIÓN POLA SITUACIÓN EXCEPCIONAL COVID-19 DEPARTAMENTO XEOGRAFÍA E HISTORIA – Materia HISTORIA DA ARTE
Criterios de avaliación
Con motivo do mantemento da situación de emerxencia de saúde pública causada polo COVID19, e conseguinte suspensión da actividade lectiva presencial dende o pasado 13 de marzo, e seguindo as instrucións do 27 de abril para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso 2019/2020, procédese a continuación a detallar as modificacións que afectan á programación da materia de Historia da Arte do Seminario Menor da Asunción de Santiago de Compostela. Estas modificacións, aprobadas en reunión telemática dos departamentos con data 30/04/20 ás 12 horas, é que estarán vixentes dende esta data e ata o remate do curso académico no mes de Xuño.
Introdución
Coa idea de axudar todo o posible no terceiro trimestre ó alumnado da comunidade educativa do Seminario Menor, previa revisión da programación didáctica, concreta as actividades lectivas, distribuídas en tarefas diarias (de acordo cos tempos asignados no seu horario habitual), tentando de organizar un traballo levadeiro no seu desenvolvemento individual, coa pretensión e finalidade da superación das avaliacións suspensas e da mellora de cualificacións das dúas avaliacións -1a e 2a.
Como queira que hai alumnos con avaliacións suspensas e alumnos con avaliacións aprobadas, como norma xeral, as tarefas a realizar consistirán en repasos e ampliacións das materias, reforzos, exercicios e traballos, dos que se irá dando debida información na plataforma do Centro.
HISTORIA DA ARTE 2o DE BACH
Avaliación continua
1ª e 2ª avaliación
Recuperación
Realizarase unha proposta de recuperación de contidos non superados que incluirá exercicios prácticos (comentarios, resumos, esquemas); así como pequenas probas telemáticas por cada un dos bloques e a elaboración dun dicionario de léxico básico da materia.
Realizarase unha proposta de recuperación de contidos non superados que incluirá exercicios prácticos (comentarios, resumos, esquemas); así como pequenas probas telemáticas por cada un dos bloques e a elaboración dun dicionario de léxico básico da materia.
Alumnos coa materia superada nas dúas avaliacións
A súa nota final será o resultado da media obtida nestas dúas avaliacións. A materia darase por superada se o resultado desta media é de mínimo 5 puntos.
3ª avaliación
Realizaranse clases de exposición audiovisual, visualización de material online, proposta de comentarios e pequenas probas telemáticas sobre os contidos vistos na 1o e 2o avaliación, considerando a ampliación de contidos imprescindibles para a superación da materia.
Reforzo / Recuperación / Ampliación
Nota final
Resultado da media das notas acadadas na 1o e 2o avaliación. A 3o avaliación será tida en conta só en positivo, sumando á media un máximo de dous puntos polos traballos entregados na fase non presencial.
Recuperación de materia pendente
Durante a 3ª avaliación
O alumno poderá recuperar o contido non superado neste período a través da proposta realizada e presentada polo profesorado da materia.
Convocatoria extraordinaria de xuño
No caso de que o alumno presente traballo insuficiente ou que non permita a valoración do profesor, o alumno terá a posibilidade de recuperar a materia pendente nun único exame realizado a final de curso na data acordada co profesor (de forma telemática ou presencial en función da situación sanitaria).
Nota final
Proba escrita 100 %
Convocatoria extraordinaria de setembro
Os alumnos que obteñan unha cualificación negativa na avaliación final deberán realizar a proba extraordinaria. Para isto elaborarase un plan de actividades de recuperación con carácter individual O traballo deberá ser entregado , debidamente cumprimentado, o día fixado para a realización da proba. O exame, que se realizará de forma escrita, versará sobre os contidos mínimos vistos na 1o e 2o avaliación
Nota final
Traballo 30 %
Proba escrita 70 %