Nesta semana celebraremos a festa de San Tomé de Aquino, patrón da Educación Secundaria e da Universitaria.
Con tal motivo, sempre honramos ao santo coa celebración da Santa Misa e un Concurso a través do cal buscamos profundar nos nosos coñecementos. A temática de este ano, como non podía ser menos, será o Ano Santo Compostelán, os Camiños de Santiago e a figura do Apóstolo. O noso texto base vennos dado dende a propia axenda escolar, que cada semana fai unha pequena aportación.
Esta é a razón pola cal, a partires de hoxe e durante o resto do curso, iremos adicando unha entrada da nosa web a que todos poidamos profundar un pouquiño máis nesta acontecemento clave para a nosa cidade e a nosa diocese compostelá. Aquí vos deixamos a primeira…
El Apóstol Santiago
El Apóstol Santiago el Mayor es uno de los doce discípulos de Jesucristo. Hermano de Juan, el Evangelista, es hijo de Zebedeo y María Salomé. Juntamente con Pedro y Juan, pertenece al grupo de los tres discípulos privilegiados que fueron admitidos por Jesús a los momentos importantes de su vida, como su agonía en el huerto de Getsemaní y en el acontecimiento de la Transfiguración.
Según los Hechos de los Apóstoles, Santiago fue el primer Apóstol martirizado, degollado por orden de Herodes Agripa hacia el año 43 en Jerusalén. La tradición relata como su cuerpo es trasladado por mar hasta tierras gallegas y sepultado en un mausoleo de la villa romana de Asseconia, en la Calzada IX que unía las ciudades de Braga y Lugo, donde hoy se levanta la Catedral. La razón de este traslado responde a que Santiago había dedicado varios años de su vida a anunciar el Evangelio en Hispania, cumpliendo así el mandato de Jesús de ir hasta los confines de la tierra.