Como se fai tradicionalmente ao finalizar un traballo, tamén os nosos proxectos rematan en festa. Como se dun albaroque se tratase, celebramos a aprendizaxe e os nosos alumnos amosan aos seus pais, amigos ou familiares todo o traballo feito.
En 1º da ESO, tras finalizar o proxecto do ámbito sociolingüístico adicado á Prehistoria, o alumnado recibiu aos seus convidados e amosou as actividades realizadas arredor dese tema: a orixe do ser humano, das linguas, dos mitos, da literatura popular. Ademais das recollidas nos seus porfolios persoais, puideron explicar múltiples actividades complementarias levadas a cabo ao longo do proxecto: pintura rupestre, saída ao teatro, práctica de arqueoloxía, etc
Este foi o 1º de moitos proxectos que virán despois, xa que formamos parte das “Escolas que Aprenden #EQAp” que propoñen unha nova forma de ensino. Coa participación de varias materias no coñecemento dun tema de xeito transversal, pretendemos que a aprendizaxe sexa integral, que os alumnos interioricen mellor os coñecementos e adquiran ferramentas que lles permitan seguir aprendendo por si mesmos. Conscientes de que é un traballo a longo prazo, os froitos inmediatos resultan satisfactorios, á vista do resultado da Festa da Aprendizaxe vivida.
Begoña Campaña